Budak Perempuan Bengang Dinasihat Oleh Orang Ramai

Hah!! Budak-budak sekarang ni memang tak boleh ditegur, lagi di tegur lagi di buat.. Dah mak bapa manjakan sangat anak-anak, itu yang anak-anak naik lemak.. Sampai pijak kepala mak bapak sendiri, dah dari kecik ikut sangat cakap anak-anak.. Bila besar tak ada maknanya dia nak dengar cakap..

Minah dua ekor ni salah satu spesis budak tak makan nasihat.. Lagi kita nasihat lagi di buat, siap dia baling tahi lagi kat orang yang bagi nasihat tu.. Bulu pahat pun baru nak tumbuh, ada hati nak carut orang.. Korang dok larang minah macam ni, korang balik yang di ‘fuck’ minah ni..

Kalau korang nak marah, jangan larang dorang nak pakai apa.. Korang suruh dia bogel, keluar tak payah pakai baju.. Suruh minah macam ni tunjuk kan setiap inci badan dia kat orang ramai, confirm minah macam ni tak berani nak bogel.. Benda dilarang memang seronok di buat, benda yang suruh buat memang susah orang nak buat..

Budak-budak sekarang bukan reti, orang dewasa nasihat sebab takut ada punai yang tak dikehendaki datang merodok asam keping dia.. Bila dah asam keping kena rodok dek punai orang yang tak dikenali, jangan dok menangis pula tau budak!!

Memang banyak lelaki yang berterima kasih kat minah macam ni, sebabkan minah tak ada harga diri macam ni.. Banyak lelaki ambil gambar minah ni buat modal tembak dinding, terima kasih yee dik belanja gambar puki.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s