Bila Budak Tak Cukup Umur Terlalu Taksub Bercinta

Bila orang nak bercinta, budak-budak kecik pun kalut nak bercinta.. Dok buat maksiat dengan boipren, pastu nak guna nama Allah.. Kepala hotak kau berjambul dik oit!! Otak letak kat lutut jadi macam ni la, dah buat maksiat jangan nak libatkan agama. Bila budak-budak kecik rasa buat maksiat dengan boipren adalah benda yang halal, itu yang gunakan agama untuk luah rasa syukur..

Bulu pahat pun baru nak tumbuh kat sekitar asam keping, ada hati nak bercinta.. Biopren pun bekas sunat baru kering, dah gatal nak bermanja-manja.. Tak payah dok gatal asam keping la dik oit, kononnya dapat boipren yang ‘sempurna’ tu.. Sempurna ka boifren macam tuu??

Mak bapa hantar anak-anak suruh belajar, ini yang anak-anak dapat hasil menimba ilmu kat sekolah.. Belajar ilmu mencari cinta untuk buat maksiat kaa?? Bila dah bulu pahat tengah gatal dan bulu janggut tengah galak masing-masing nak serondoi..

Bila dah serondoi, perut buncit dapat anak buang kat depan masjid.. Bayi yang tak bersalah jadi mangsa.. Kecik-kecik dah jadi mak orang, spender pun mak belikan macam mana nak jaga anak..

Tapi, selalunya budak-budak gatal asam keping macam ni jadi sebab terpengaruh dengan orang terdekat.. Satu keluarga pun tak kisah tengok adik gatal asam keping, itu yang makin menjadi-jadi asam keping adik dok menggatal.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s