Adik Neelofa, Ameera Ikut Jejak Uqasha Senrose

Siapa yang tak kenal dengan pelakon Neelofa yang semakin mendapat perhatian dan popular kan, lebih popular lagi selepas penangan drama ‘Suri Hati Mr.Pilot’.. Sampai sekarang peminat drama berkenaan tak boleh nak ‘move on’ lagi, kedua-dua pelakon utama drama berkenaan masih hangat diperkatakan lagi..

Tapi kali ni Miss bukannya nak menceritakan pasal Fattah atau Neelofa pun, dah bosan dengan cerita dorang u’olls.. Lupa kan kejap pasal pasangan tu yer!

Ini cerita pasal adik Neelofa, Ameera yang pernah dihimpit dengan beberapa kontroversi panas sebelum ni.. U’olls kenalkan siapa Ameera?? Ameera menjadi perhatian pun gara-gara kakak dia, Neelofa.. Ameera pun macam retis jugak sekarang!! Perkembangannya sentiasa menjadi perhatian ramai..

Lagipun Miss tengok adik-beradik Neelofa termasuk lah ibu Neelofa sendiri sentiasa menjadi perhatian, walaupun dorang tak terlibat dengan dunia seni.. Terbaru, Ameera menarik perhatian ramai kerana sudah tidak berhijab lagi..

U’olls pun tahu kan sebelum ni Ameera bertudung, tup-tup Miss tengok gambar-gambar dia di akaun Instagram baru-baru ni sudah tidak berhijab lagi.. Haish! Kejap tutup, kejap buka.. Yang mana satu ni?? Boleh pulak main-main kejap bertudung dan tidak noh..

U’olls tengok jer lah gambar-gambar terbaru adik Neelofa tu, seronok jer dapat bergambar dengan ‘bakal abang ipar’!! Jadi dah terbuktilah yang Ameera dah kembali tidak berhijab lagi sekarang.. Mungkin Ameera bertudung sebelum ni hanya nak memberi ‘sokongan’ terhadap perniagaan tudung kakak dia kot..

Bila dah bosan bertudung, melayang lah tudung tu entah kemana ‘ditiup’ angin sepoi-sepoi bahasa.. Ni mesti terpengaruh dengan Uqasha Senrose ni.. Lagi satu, Miss tengok gambar-gambar Ameera yang tak bertudung, kesemuanya ditutup komen.. Takut kena kecam la tu.. Hahahah.. – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s