Inilah Calon Lelaki Pencinta Yang Setia!!

Siapa yang ada simpan hasrat nak cari bakal suami yang setia dan tak akan main kayu tiga bila kahwin nanti, boleh la ambil lelaki ni sebagai suami korang semua ye.. Memang dijamin lelaki ni akan setia dengan seorang isteri sahaja, sebabnya baru dua bulan bercinta dengan kekasih pun lelaki ni dah menangis air mata darah..

Mana nak cari lelaki sejati macam ni lagi kat dunia ni woi!! Semua lelaki kat dunia yang sanggup menangis sebab orang yang dicintai dah pupus, lelaki sekarang ni lebih pentingkan ego, mana ada lelaki yang menangis kalau putus cinta sekarang ni.. Kalau ada lelaki sejati yang sanggup menitiskan air mata sebab perempuan yang dicintai, ‘he the one’.. Hahaha..

Jilake betul mamat ni, rasa macam nak sebat ja mamat ni dua tiga kali dengan kayu.. Ingatkan menangis sebab mak sakit, rupanya sebab putus cinta dengan awek.. Paling Miss A rasa nak rejam mamat ni, sebabnya baru kenal awek 2 bulan.. Bila awek minta putus, menangis beb!! Tisu betul hati mamat ni, terharu betul Miss A tengok mamat ni menangis.. Hehehe..

Baru 2 bulan bercinta, bila putus dengan awek terus menangis.. Pelik la.. Ke mamat ni menangis sebab benda lain.. Mana tahu mamat ni menangis sebab tak sempat nak merasa asam keping awek tu ke.. Hahaha..

Itu yang menangis teresak-esak, ingatkan baru nak ayat-ayat cinta merasa asam keping.. Tup-tup awek dah minta putus.. Kalau tahu awek nak minta putus, awal-awal lagi mamat ni ayat nak merasa asam keping.. Menyesal la tu tak dapat merasa asam keping awek sebelum putus, itu yang menangis bagai nak gila tu..

Gampang betul mamat macam ni, ingat orang kesian sangat ke tengok lelaki menangis macam ni sebab kekasih.. Baru 2 bulan bercinta dah menangis sebab kena tinggal.. Kalau putus tunang ni rasanya, mamat ni sanggup bunuh diri kot.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s