Remy Ishak Cuba Nak ‘Try’ Zahirah Macwilson

Siapa tak kenal dengan pelakon yang terkenal menerusi drama Nur Kasih, Remy Ishak ni kan.. Drama berkenaan telah menaikkan nama Remy sehingga dikenali ramai.. Kalau dah bergelar seorang artis, pasti akan dihimpit dengan pelbagai kontroversi.. Betul tak??

Remy pernah dihimpit dengan pelbagai kontroversi sebelum ni.. U’olls masih ingat lagi kontroversi, di mana seorang wanita yang bergelar datin nak menjadikan Remy sebagai ‘anak ikannya’?? Perkara tu hangat diperkatakan, Miss pun tak lupa.. Nasib baik lah Remy bukan jenis mata duitan.. Kalau tak, dah jadi ‘anak ikan’ Remy sekarang.. Hahahaa..

Sekarang Miss nak cerita pasal video ‘live’ Instagram yang dibuat oleh pelakon genit, Izara Aishah.. Dalam video tu, Remy Ishak pun ada sekali.. Cuba korang tengok gambar ni, bukan main lagi Remy minta gambar dia dihantarkan kepada pelakon cantik Zahirah Macwilson..

Aikks.. Remy dan Zahirah ada apa-apa ke?? Siap minta hantar gambar bagai ni.. Ataupun Remy nak cuba ‘try’ Zahirah?? Teman wanita Zul Ariffin tu Remy, tak kan nak caras kot?? Nanti tak pasal-pasal Zul mengamuk.. Hahhaa.. Tapi Zahirah dan Zul bercinta lagi ke??

Miss tengok pasangan tu diam jer, selepas kontroversi dorang berdua dikatakan sudah berpisah.. Tapi sampai sekarang Zahirah menafikan mengenai berita tersebut.. Entah-entah pasangan tu dah putus kot, cuma dorang tak hebahkan je.. Kalau Zahirah dan Zul sudah berpisah, nampaknya Remy masih ada peluang lah nak mendekati Zahirah noh.. Hahaha.. – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s