Ramona Zamzam Main-Mainkan Hukum Agama Selepas Ditegur Peminat

4a-copy

Selepas berkahwin, nama pelakon Ramona Zamzam semakin suram, berlakon pun dah kurang sekarang.. Bahagia jadi suri rumah sepenuh masa agaknya u’olls! Hahaha.. Tapi sebelum kahwin pun, Miss tengok pelakon ni bukannya dikenali sangat pun, biasa-biasa je Ramona punya populariti ni..

Sebelum ni nama Ramona pernah menjadi bualan hangat bila dikecam memegang anjing ketika bercuti di luar negara.. Macam mana pun Ramona tampil membidas orang ramai yang mengkritiknya dan menganggap perbuatannya tak salah, dan kononnya kerana beliau memegang anjing tu dalam keadaan kering..

Miss sebenarnya tak nak menceritakan kontroversi panas tu lagi, cuma tertarik dengan gambar dan komen balas Ramona terhadap individu yang mengkritiknya kerana berpakaian seksi.. U’olls tengok jer lah gambar ni, boleh tahan seksi jugak Ramona ni yer..

Macam amoi jer berpakaian singkat dan seksi tu, terserlah habis bentuk kaki ‘cantik’ dan perutnya tu kan! Miss tak hairan sangat dengan gambar ni, cuma tertarik dengan komen Ramona yang bikin panas ni.. U’olls tengok dan nilailah sendiri..

Ada seorang gadis telah mengkritik Ramona kerana berpakaian seksi, berbulu mata Miss bila baca komen balas Ramona.. Boleh pulak dia balas ‘habis lah masuk neraka’ dengan emoji ketawa.. Lawak ke u’olls?? Main-main pulak Ramona dengan neraka ni noh..!

Ramona tak sedar ke dengan cara berpakaiannya tu pun dah boleh menjadikannya sebagai ‘ahli’ neraka.. Haishh! Kalau sentap dengan komen kritikan macam tu, agak-agak lah nak balas pun.. Jangan dok main-main dengan hukum agama, benda macam tu tak sesuai dibuat lawak Ramona oiii!! – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s