Kerana Teman Lelaki, Minah Ni Sanggup Maki Hamun Ibu Kandung

‘Cinta itu buta’, disebabkan cinta banyak yang sanggup jadi bodoh dan gila.. Kalau bodoh tak melibatkan orang lain tak kisah, ini sampai sanggup jadi bodoh hingga sanggup maki hamun mak sendiri sebab pakwe..

Minah macam ni memang layak makan penampar je.. Kalau Miss A jumpa minah ni, memang makan kaki la jawabnya.. Tak guna biar minah ni hidup lama..

Disebabkan emak dia suruh putuskan cinta dengan pakwe dia, minah ni sanggup hina ibu sendiri dengan gelaran hina seperti hati busuk macam longkang, dan gelar mak dia sial..

Kalau tak ada mak yang digelar betina tu, tak wujud la ko kat dunia ni wei!! Bila bercakap tu guna otak tu sikit.. Penat-penat mak bapak ko besarkan ko untuk jadi manusia, bagi makan pakai yang cukup.. Bila mak halang bercinta dengan kekasih, terus nak maki hamun..

Minah macam ni memang tak layak langsung dibuat isteri, mak yang mengandungkan dia pun boleh dia maki hamun bila percintaan tak direstui.. Jadi jangan terkejut kalau dah kahwin nanti, suami sendiri pun dia boleh pijak kepala.. Agaknya pakwe tu yang beranakkan minah ni kot, itu yang sayang sangat kat pakwe lebih dari sayang mak sendiri..

Budak sekarang ni tak reti nak hormat orang tua sebab terlalu sangat di manjakan.. Waktu kecik-kecik patut dah bagi rasa rotan, baru dia tahu sakit macam mana bila nak melawan mak bapa.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s