Gigi Hadid Popular Kerana Aksi Kontroversi Bukan Kerana Bakat

Sejak akhir-akhir ni nama model dan teman wanita penyanyi Zayn Malik, Gigi Hadid sering menjadi bualan hangat.. Miss dengar model berusia 21 tahun ni semakin popular dalam dunia modeling, pengikut di akaun Instagram dia pun makin ramai sekarang..

Mana tak popularnya, sering tampil bergambar dengan keseksian dan berbogel.. Siapa yang tak suka kan u’olls?? U’olls pun tahu, Gigi pernah menarik perhatian ramai bila berbogel atas kuda untuk cover sebuah majalah..

Miss dengar Gigi berjaya mengumpul pengikut sampai puluhan juta hanya dalam masa setahun jer u’olls.. Tak silap Miss daripada 16,033,757 juta pengikut, kini dah menjadi 26,034,093 pengikut.. Agaknya ni penangan Gigi bercinta dengan Zayn jugak kan??

Yela, kekasih Gigi tu kan popular jugak.. Walaupun populariti Gigi hangat diperkatakan, Miss dengar ia menimbulkan kecemburuan di kalangan model-model lain yang menganggap Gigi mencapai populariti dari nama ayah dan ibunya..

Dek kerana dituduh macam tu, Gigi dikatakan akan membuktikkan popularitinya hasil daripada usaha kerja kerasnya.. Apa-apa jer lah Gigi! Kalau dia bukti macam mana sekali pun, orang lain akan tetap fikir benda yang sama jugak.. – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s