Ah Long Sebar Gambar Bogel Pelajar Wanita Yang Gagal Langsaikan Pinjaman

4f-copy

Macam-macal hal! Kalau kat Malaysia, mana-mana pihak nak buat pinjaman duit perlu cagar barang-barang berharga seperti emas, tanah dan rumah pada Ah Long.. Tapi, kat China cagaran yang dorang perlu berikan pada Ah Long memang lain dari yang lain..

Siapa saja yang dah buat pinjaman pada Ah Long, tak perlu nak cagar rumah atau gelang emas korang.. Tapi, nak pinjam sejumlah wang yang besar dari Ah Long, korang hanya perlu cagar gambar atau video bogel diri sendiri.. Lagi ekstrem video atau gambar bogel yang korang cagarkan tu, lagi banyak jumlah pinjaman yang korang boleh dapat..

Rata-rata yang terlibat dengan ‘Ah Long Bogel’ ni adalah pelajar wanita di universiti.. Tengah belajar memang nak pakai duit banyak, nak beli baju, beli telefon bimbit nak nampak bergaya.. Duit tak dak, ambil keputusan pinjam Ah Long..

Mana-mana pelajar perempuan yang tak dapat bayar semula pinjaman tu.. Ah Long akan sebarkan gambar dan video bogel dorang kat laman sosial.. Haa, bila dah ugut nak sebar gambar bogel, mesti rata-rata pelajar perempuan tu takut kan sebab tak nak tanggung malu..

Dorang akan usaha sehabis mungkin untuk selesaikan hutang.. Sebagai langkah keselamatan, peminjam tak dibenar larikan diri ke luar negara.. Ah Long turut ambil kad pengenalan diri setiap peminjam.. Ada antara pelajar perempuan sanggup jadi pelacur sebab nak langsaikan hutang..

Punya nak pinjam duit sampai sanggup gadai maruah diri dengan cagar gambar dan video bogel.. Walaupun banyak gambar bogel pelajar perempuan dah tersebar sebab tak mampu bayar hutang.. Syarikat peminjam tu masih lagi mendapat sambutan hangat di kalangan pelajar perempuan yang lain.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s