Tarian Poco-Poco Versi Baru Bikin Orang Lelaki ‘Berdarah Hidung’

Siapa yang tak tahu dengan tarian poco-poco kan? Tarian ni memang sangat popular di Malaysia, setiap kali ada aktiviti bersenam mesti akan ada sekumpulan kaum perempuan buat tarian poco-poco.. Tarian poco-poco ni adalah tarian gerakan yang mudah diikuti dan dapat menyihatkan badan..

Tapi, ada satu video yang didakwa sebagai tarian poco-poco versi terbaru dah viral di laman sosial.. Memang kalau betul ini tarian poco-poco versi baru, boleh berdarah hidung kaum Adam bila tengok.. Sekumpulan wanita yang memiliki bentuk badan yang mantop dah buat tarian poco-poco dengan gaya mengghairahkan..

Kalau kat Malaysia tengok tarian poco-poco, makcik-makcik ja yang menari kan? Tarian poco-poco ni tak dapat dipastikan dibuat di mana, ia telah dilakukan oleh wanita-wanita muda dengan berpakaian seksi dok menari dengan penuh kelembutan dan goyang punggung dengan manja..

Yang pasti tarian ni dilakukan bukan kat Malaysia, nama tarian ni sebenarnya tarian sensual Kizomba.. Tarian ni memang menitik beratkan pada goyangan punggung yang menggoda.. Sebab tu kalau korang tengok tarian ni, memang semua wanita dalam video ni menari dengan menggoyangkan punggung dengan penuh lemah gemalai..

Tarian ni membantu wanita yang mengamalkannya memiliki bentuk badan yang mantop dan cantik.. Kebetulan cara tarian sensual Kizomba ni seakan-akan tarian poco-poco, ramai kaum adam kat Malaysia dah request wanita Malaysia buat tarian poco-poco macam ni pulak.. Hahaha.. – MissA/UtaraNews

https://www.facebook.com/agusyarief/videos/1212795295470491/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s