Penjelasan Norman KRU Selepas Filem Upin Ipin Jeng Jeng Jeng Dikritik Peminat

3a-copy

Animasi tempatan Upin Ipin sudah menjadi satu fenomena yang luar biasa sejak kemunculannya.. Selepas berjaya dengan filem ‘Geng Pengembaraan Bermula’, Upin Ipin sekali lagi muncul dengan filem ‘Upin Ipin Jeng Jeng Jeng’ yang kini sedang hangat ditayangkan di pawagam..

Miss dengar filem tersebut mendapat sambutan hangat, namun sejak ditayangkan Miss tengok ramai yang meluahkan rasa kecewa dengan filem ‘Upin Ipin Jeng Jeng Jeng’ yang dikatakan membosankan kerana Upin Ipin bukan lah menjadi watak utama, sedangkan tajuk filem ni adalah Upin Ipin..

U’olls baca jer lah luahan salah seorang penonton yang meluahkan rasa kecewa dan mendakwa dirinya rasa tertipu.. Panjang lebar dia tulis, inilah yang dikatakan betul-betul kecewa.. Biasalah bila dah excited nak tengok, alih-alih dikecewakan macam ni pulak.. Siapa yang tak bengangkan??

Bila perkara ni menjadi bualan hangat dan filem ‘Upin Ipin Jeng Jeng Jeng’ berterusan dikritik, akhirnya Norman KRU tampil menjelaskan mengenai perkara ini.. Norman mengatakan ramai yang salah anggap filem ni 100 peratus animasi sahaja dari mula sampai ke penghujung cerita ni..

Selain tu Norman jugak mengatakan sejak dari awal lagi, dorang dah cakap di mana filem ni menceritakan tentang yang hidup dan animasi.. Kalau macam tu, lebih baik tak payah letak nama Upin Ipin sebagai tajuk utama.. Yela, penonton yang datang terutama dikalangan kanak-kanak mesti mengharapkan watak animasi itu menjadi watak utama.. Betul tak?? – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s