Pelajar Kantoi Buat Seks Didalam Kereta Sekolah Memandu

Orang suruh pergi sekolah memandu belajar bawa kereta bukan suruh test drive awek dalam kereta, bingai betul!! Ada ke patut pelajar lelaki dan pelajar perempuan ni dok beromen dalam kereta sekolah memandu.. Kalau tak tahan sangap sangat, pergi sewa hotel la satu malam..

Video pasangan pelajar lelaki dan perempuan tengah beromen dalam kereta sekolah memandu, dah menjadi viral di laman sosial di China.. Kejadian itu telah dirakam di wilayah Shandong, dalam video tersebut menunjukkan dengan jelas nama sekolah memandu yang budak ni buat tempat untuk beromen..

Kat China memang tak terkejut sangat dengan berita-berita macam ni.. Rakyat dorang memang dah popular dengan melakukan seks di merata tempat.. Kat tempat awam yang ada ramai orang pun pernah ada orang rakam pasangan dok beromen.. Memang langsung tak ada rasa malu dalam diri, bila dah nafsu menguasi diri.. Dorang dah tak kisah nak buat seks kat merata tempat..

Tapi, rakaman video tu tak dapat nampak dengan jelas aksi beromen pasangan ni, sebab keadaan dalam kereta yang berkabus.. Baru pelajar lelaki tu nak baringkan diri kat atas pelajar perempuan tu orang dah datang sergah, tak sempat la nak buat ‘operasi’..

Bila dapat penjelasan dari institusi sekolah memandu tersebut, dorang menafikan pelajar dorang dok beromen dalam kereta.. Pengetua sekolah memandu tersebut mendedahkan pelajarnya hanya duduk berbual di dalam kereta itu.. Cikgu memandu kereta tersebut hanya tinggal pasangan ni sekejap je dalam kereta..

Sebab dah tersebar video tu, sekolah memandu terbabit dah kena boikot dengan orang ramai.. Iyerlah, siapa yang nak memandu kereta yang pernah ada orang dok beromen dalam tu, confirm bahagian dalam kereta tu kotor sebab ditembak dengan air ‘rahsia’.. Hahahha.. – MissA/UtaraNews

https://youtu.be/uqR7p0nyV_E

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s