Minah WeChat Pakai Tudung Sebab Dunia Dah Nak Kiamat

Siapalah mak bapa minah ni, sayang betul dapat anak macam ni.. Muka cantik, tapi hati hitam buat apa.. Tak ke mana muka cantik tu kalau ilmu agama kat dada tak ada.. Ingat dengan muka cantik korang tu boleh masuk syurga kaa??

Miss A pelik betul, siapa yang ajar minah-minah ni bila nak kiamat ja baru nak pakai tudung? Dorang ni fikir malaikat datang catat amal kebaikan dan keburukan bila nak kiamat ja ka? Nampak sangat minah-minah ni jenis Islam hanya dalam kad pengenalan, ilmu tentang agama langsung tak belajar dan tak ambil tahu..

Spesis minah macam ni kalau korang tegur pun memang dia tak layan punya.. Mesti minah ni akan balas dengan menjawab ‘kubur masing-masing.. Amalan masing-masing tanggung sendiri, bodoh!!’

Kalau dah tuhan tu nak turunkan bala, semuanya disebabkan manusia-manusia jenis yang macam ni.. Kalau sekali turun bala, bukan minah-minah ni ja yang kena, semua orang pun akan kena la.. Sebab tu orang bagi nasihat kena dengar, bukan bangga diri bila muka dah popular sebab kena viral.. Memang perempuan kena menutup aurat, bukan tutup aurat bila nak kiamat ja woi!!

Setakat tutup rambut dengan pakai tudung tu tak payah la.. Tetek tu di biarkan tersembul macam tu, nak tayang kat sapa?? Pakai tudung tu bukan hanya untuk tutup rambut saja okay..

Ada tak mana-mana lelaki yang nak ambik minah ni untuk dijadikan bini? Boleh la ambik dan bimbing minah-minah ni ke jalan yang benar.. Teruk sangat dah pemikiran minah-minah ni pasal agama.. Kalau pakai tudung macam ni, dah kiamat nanti tak terus masuk syurga tau.. Korang kena singgah neraka dulu.. Hahaha.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s