Minah WeChat Mahu Rogol Lelaki Selepas ‘Dirasuk’ Roh Sasha Grey & Maria Ozawa

4f-copy

Nampaknya bukan hanya perempuan saja yang akan berdepan dengan bahaya dirogol lelaki gila seks bila keluar rumah berseorangan.. Lelaki pun sekarang dah tak selamat dan boleh menjadi mangsa rogol, hilang la teruna lelaki kalau jumpa dengan manusia gila seks macam ni.. Ada seorang manusia tak dapat dikenal pasti jantinanya, dah buat amaran akan merogol mana-mana lelaki yang dia jumpa.. Tak kira la lelaki tu masih kecik atau dah besar, memang manusia ni akan sebat juga..

Tengok muka manusia gila seks ni macam lelaki.. Pening Miss A, korang rasa manusia ni lelaki ke perempuan ek?? Apasal murah sangat kau punya harga diri?? Nampaknya dunia ni dah terbalik, sebab apa Miss A kata terbalik.. Sebab sekarang ni pun perempuan dah ada yang gila seks sampai sanggup nak rogol lelaki.. Contoh dia, macam manusia ni la..

Bodoh punya perempuan, dah sangap asam keping sangat ke sampai nak seru nama Sasha Grey dan Maria Ozawa?? Rasanya korang pun memang dah kenal kan dengan Sasha Grey dan Maria Ozawa? Antara nama-nama yang selalu disebut-sebut oleh kaum lelaki..

Dorang ni antara nama paling popular dalam kalangan pelakon lucah di seluruh dunia.. Minah WeChat ni dah beri amaran pada semua lelaki, minah ni minta korang jangan keluar rumah sebab roh pelakon lucah ni dah masuk dalam badan dia.. Sekarang minah ni tengah mencari mangsa untuk melepaskan nafsu seksnya tu pada mana-mana lelaki yang dia jumpa..

Macam-macam hal betul anak dara sekarang ni, sanggup tayang tetek selambak sebab nak tarik perhatian perogol.. Minah macam ni memang minta dirogol beramai-ramai, seronok agaknya bagi lelaki tengok tetek selambak tu.. Miss A rasa, dari gaya status minah ni.. Rasanya dah banyak lelaki yang merasa ‘keenakan’ tubuh badan minah ni.. Kesian Miss A dekat lelaki yang dapat kahwin dengan minah ni.. Mahu tak kesian, rugi lah kahwin kalau dapat barang ‘2nd hand’.. Hehhehe.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s