Isteri Diserang Dan Dimaki Oleh Perempuan Simpanan Suami

3f-copy

Punya banyak lelaki kat Malaysia ni yang masih lagi single, kenapa la anak dara lagi suka cari suami orang untuk bermadu kasih.. Kalau dah semua anak dara nak menggatal dengan suami orang, habis lelaki yang single nak kahwin dengan siapa?

Patut la ramai lelaki berumur lanjut tak kahwin-kahwin lagi.. Punca dia sebab anak dara dok tergila-gilakan sangat suami orang.. Apa yang istimewa sangat suami orang kat mata anak-anak dara ni Miss A tak tahu la.. Kononnya suami orang lebih berpengalaman dan lebih memahami, berpengalaman tengkorak kau!!

Makin seram Miss A tengok perangai anak dara zaman sekarang ni.. Kalau dulu bini akan serang dan maki hamun perempuan yang suka dok kacau rumahtangga dorang.. Sekarang ni dah terbalik wei, bukan bini yang pergi serang skandal suami..

Tapi skandal suami pulak yang datang serang dan maki hamun bini orang.. Bini sampai kena hina dan herdik macam anjing kurap dah, macam bini tu pula yang dah rampas kebahagian perempuan tu dengan suami dia sendiri.. Ngeri wei!! Bini macam dah tak ada hak nak halang hubungan cinta suami dengan perempuan lain.. Dah la perempuan simpanan tu maki hamun si isteri, boleh pula dok hina-hina anak skandal sendiri hodoh..

Kemudian nak bangga diri belajar tinggi dan ada kerja bagus.. Kalau muka cantik, keja elok dan belajar tinggi tapi masih lagi bodoh tentang ilmu agama pun tak guna perempuan.. Ingat dengan semua sijil pendidikan tinggi tu boleh masuk syurga ka dengan dok runtuhkan masjid orang lain..

Harap-harap anak dara spesis macam ni ada satu ja kat dunia.. Kalau membiak spesis macam ni, rosak masyarakat di Malaysia.. Pakat membujang sampai ke tua la lelaki-lelaki single jawabnya kalau spesis perempuan macam ni makin membiak.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s