Azwan Ali A.K.A Diva AA Dah Anggap Ibu Sendiri Sudah Meninggal Dunia!!

2a-copy

Astaghfirullahalazim!! Anak jenis apa lah yang sanggup menganggap ibunya dah ‘meninggal’, sedangkan ibunya masih bernafas kat atas muka bumi ni!! Gelaran anak jenis apa yang patut diberikan kat orang yang macam ni ek?? Anak derhaka?? Kalau macam tu, memang layak lah gelaran anak derhaka diberikan kepada selebriti Azwan Ali yang perasan diva ni u’olls!

U’olls tahu kan Azwan Ali atau lebih dikenali dengan Diva AA ni, memang ada masalah keluarga yang sudah meleret bertahun-tahun lagi.. Ada masalah dengan keluarga dah satu hal, lepas tu dok maki hamun keluarga sendiri termasuk ibunya dengan sesuka hati di media sosial tanpa rasa bersalah..

U’olls tengok lah status baru yang dimuat naik Diva AA ni, sanggup dia menganggap ibu dia dah ‘meninggal’.. Padahal ibunya masih hidup.. Haishh! Ini gara-gara kes dia kena halau dengan ibu dia dulu la ni.. Itu yang buat Diva AA berdendam sampai sekarang u’olls..

Kononnya ibunya benci dan tak nak maafkan dia kerana ada pihak yang dok menghasut.. Bukannya orang lain pun, ahli keluarga sendiri.. Itu pasal lah sampaikan ibunya sakit pun, Diva AA ni tak nak ziarah.. Sekarang ni dia menganggap ibunya dah ‘meninggal’, macam mana kalau ibunya betul-betul dah tak ada nanti??

Agak-agak Diva AA akan menyesal tak?? Macam ni lah Diva AA, lebih baik dia meminta maaf dengan ibunya sebelum terlambat.. Tak kisah lah kalau ibunya suka ke tidak.. At least, dia dah minta maaf.. Tak perlu lah dok berterusan maki hamun macam ni.. Takut dia tak sempat nak minta maaf dengan mak dia je, merana hidup Diva AA nanti!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s