Wanita Kantoi Berskandal Dengan Suami Orang

3f-copy

Tak faham betul Miss A dengan bini yang jenis tak puas dengan satu laki ni.. Tak cukup ke dok bermain dengan suami sendiri, sampai nak kena cari suami orang lain pulak untuk puaskan nafsu.. Kalau suami orang dok menggatal dengan perempuan lain, Miss A rasa boleh la faham sebab lelaki ni boleh kahwin lebih dari seorang.. Tapi yang bini ni, langsung tak sedar diri ke?? Dah dapat suami yang baik pun tak pandai nak hargai.. Waktu dok beromen dengan lelaki lain, tak terbayang muka suami kat rumah ke??

Tengah seronok buat dosa, mana nak ingat dengan suami dan anak-anak lagi kan?? Betul tak?? Bila dah kantoi baru nak minta ampun dan maaf, dah bagi lelaki lain merasa badan dan lubang tu.. Baru nak rasa bersalah ke?? Perempuan macam ni memang layak kena cerai dengan suami je..

Lain kali kalau dah berani buat, kenalah berani tanggung.. Ini tidak, bila dah kantoi.. Tahu pulak takut ek.. Waktu dok buat dosa dengan suami orang, tak ada pulak rasa malu atau takut dengan tuhan..

Contoh dia, minah ni.. Bila dah kantoi, tahu pulak dia nak merayu-rayu kat isteri skandal supaya tak pecah tembelang pada suami dan bos dia..

Bila suruh kahwin dengan skandal tu minah ni tak nak kahwin.. Habis yang dok beromen dengan lelaki tu sebab nak buat stok geli-geli je ke? Kalau dah tak sayang, yang awak dah bagi semuanya kat lelaki yang bukan suami tu, dah kenapa.. Sedarlah diri tu sikit…

Mati la wei dapat bini macam ni, dah ada yang halal nak juga cari yang haram.. Bila dah kantoi tak nak pulak, yang minah ni nak sebenarnya merasa punai suami orang je ke? Nak test drive je, beli tak nak pun.. Jilake punya perempuan.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s