Trend Terbaru, Bergambar Dengan Menggunakan Satu Jari

Penyakit bodoh apa la yang melanda manusia sekarang ni, penyakit ni merebak cepat macam virus zombie wei!! Dua tiga hari dah berpuluh ribu penduduk di dunia akan terkena penyakit ni, harap-harap rakyat Malaysia masih lagi selamat dari penyakit ni..

Nak tahu penyakit apa? Penyakit untuk selfie dengan satu jari di laman sosial.. Sekumpulan lelaki dan wanita seluruh dunia dah wujudkan cabaran bergambar sambil berbogel dan hanya perlu tutup puting tetek dan alat sulit dengan satu jari..

Penyakit ni mula terhasil dari hasil pelukis anime Jepun ‘Sky-freedom’.. Pelukis tu dah lukis watak anime perempuan berbogel selfie sambil tutup puting tetek dengan satu jari.. Tak lama lepas tu, manusia yang tak cukup akal ni pun sibuk nak buat cabaran itu di alam nyata..

Memang dah ramai manusia berotak singkat yang cuba cabaran ni, memang banyak la gambar buat modal untuk lelaki tembak dinding yang dikongsikan wanita di laman sosial.. Ada yang lebih berani buat cabaran ni sambil rakam video, bila rakam video peratus nak tutup alat sulit dengan satu jari memang la susah..

Berdoa jelah penyakit ni tak berebak ke Malaysia, takut ramai anak dara yang nak buat cabaran ni pulak kan.. Anak dara sekarang ni banyak yang dah tak ada maruah diri, setakat ambil gambar bogel pun boleh.. Apa la sangat gambar bogel tutup alat sulit dengan satu jari kan..

Tengok-tengok la anak dara korang kalau dok dalam bilik lama-lama tu.. Takut dok depan cermin selfie gambar bogel untuk cabaran yang tengah viral ni je.. – MissA/UtaraNews

https://youtu.be/IR23ZhQUvpI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s