Pemilik Kedai Makan Tampil Separuh Bogel Untuk Tarik Pelanggan

Siapa yang tak suka tengok perempuan separuh bogel kan?? Kalau nak kedai korang mendapat sambutan daripada pelanggan, bolehlah guna kaedah macam pemilik kedai daging panggang ni buat.. Pemilik kedai ni kaut keuntungan yang banyak sebab ramai pelanggan sanggup beratur panjang sebab nak masuk kedai dia..

Nak ramai pelanggan, pekerja atau pemilik kedai kena tampil separuh bogel semasa melayan pelanggan.. Di Taiwan, satu kedai menjual daging panggang dah menjadi viral dan mendapat sambutan yang hebat dari pelanggan, selepas video pemilik kedai berpakaian separuh bogel semasa melayan pelanggan telah tersebar..

Sedap atau tak daging panggang kat kedai milik Xinyuri ni, Miss A tak pasti.. Tapi kehadiran pelanggan kat kedai tu bukan nak makan daging panggang sangat pun.. Dorang serbu kedai Xinyuri sebab nak tengok pemilik kedai pakai separuh bogel..

Xinyuri tampil ke kedai dengan memakai bikini.. Tapi ada hari-hari tertentu ja Xinyuri akan datang kedai.. Kalau bernasib baik, pelanggan dapat lah berjumpa dengan pemilik kedai.. Bukan saja buat kerja memanggang daging, pelanggan yang bertuah boleh bergambar dengan Xinyuri..

Bergambar je wei!! Bukan bergambar sambil pegang-pegang badan Xinyuri.. Kalau nak pegang-pegang tu boleh pergi kelab malam langgan pelacur.. Hahaha.. Walaupun Xinyuri ni pun tak ada beza dengan pelacur, tapi Xinyuri tak bagi kebenaran pelanggan pegang ‘barang’ dia.. – MissA/UtaraNews

https://youtu.be/xCHuHICB9LI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s