Mawar Rashid Dikritik Peminat Kerana Berpakaian Ketat Sehingga Terserlah ‘Aset’ Badan

3a-copy

Inilah jadinya bila terlampau ‘over’ confident dalam memilih pakaian, merasakan pakaian yang melekat kat badan tu dah sesuai dan cantik dengan dirinya.. Padahal mengundang kritikan dan buruk jer orang tengok.. Miss tengok dah serupa macam sarung nangka berjalan u’olls!

Miss rasa dah ramai yang mengenali pelakon bernama Mawar Rashid ni, tapi nama Mawar tak ada lah popular seperti pelakon Ayda Jebat, Janna Nick atau Mira Filzah.. Kiranya populariti si Mawar ni tak setanding dengan dorang bertiga tu…

Nama Mawar dikenali ramai pun gara-gara isu GST, Miss tak nak lah menceritakan benda yang lepas lagi.. U’olls tengok jer lah gambar yang baru Mawar muat naik di akaun Instagram dia ni, berbulu jer mata Miss tengok.. Bukan main lagi yer Mawar melaram.. Seksi nak mampos!

Walaupun pakaian yang dipakai Mawar menutup seluruh tubuhnya yang kecik molek itu, tapi apa gunanya kalau ketat dan sendat sampai tersembul ‘tundun’ dan ‘buah ranum’ dia tu.. Ye, tahu.. Hak berpakaian tu hak diri dia.. Tapi agak-agaklah sikit…

Dari atas sampai ke kaki, ketat nak mampos.. Apa jadahnya berpakaian macam tu! Miss tak boleh bayangkan macam mana Mawar berjalan dengan berpakaian begitu, mesti ramai yang tengok Mawar.. Benda ‘free’ wei.. Tak kan lah orang nak tolak kan.. Hahahha.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s