Lelaki Cari Awek Tetek Besar Untuk Buat Geli-Geli

Jilake betul mamat ni, tinggi betul citarasa dia.. Apa dia ingat muka dia macam Brad Pitt ke?? Mamat Pakistan yang jual karpet tu Miss A rasa lagi hensem dari mamat ni wei!! Memilih gila, nak cari awek jaa pun.. Bukan nak cari bini.. Mamat ni nak cari awek buat stok geli-geli, ada minah-minah rempit yang ada pakej yang macam mamat ni nak tak??

Mamat Iwan ni nak cari awek yang ada bontot mantap, badan cun, dan tetek yang sedap ditembab.. Kalau ada awek tetek leper nak bercinta dengan dia, awek tu boleh lupakan hasrat tersebut.. Iwan tak layan awek tetek leper tau!! Kalau ada awek yang duduk hulu atau kampung, Iwan ni tak layan jugak..

Pakej tambahan awek yang Iwan ni cari, adalah awek yang berkereta.. Sebabnya bila time hujan-hujan boleh naik kereta dengan awek.. Hujan-hujan ni, kalau sejuk bolehlah beromen dalam kereta.. Ermm, sedap jugak kan.. Agaknya kat rumah mamat ni tak ada cermin kot, itu yang tak pernah cermin muka sendiri..

Mamat Iwan ni memang macam minta orang bagi penerajang dekat dia, kalau Miss A jumpa dia ni memang lekatlah kaki Miss A kat muka dia.. Dia ingat dia ni artis Hollywood terkenal ke, sampai nak pilih awek-awek cun je untuk dibuat kekasih.. Tapi, biasalah orang gila pun tak mengaku gila, takkan Iwan ni yang tak hensem nak mengaku tak hensem.. Betul tak??

Mohon meninggal la mamat Iwan ni, jenis mentaliti lelaki macam ni yang buat anak dara mengandung anak luar nikah.. Bila bercinta jaa fikir nak buat maksiat.. Sedangkan boleh cari yang halal, nak juga cari yang haram untuk buat stok geli-geli.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s