Kanak-Kanak 8 Tahun Mati Kerana Dirogol Warga Emas

p-1

Orang tua kerepot tak sedar diri, dah nak mampus pun nafsu macam binatang.. ‘Kubur kata mari, rumah kata pergi’, itulah yang digambarkan kalau kita tengok lelaki warga emas yang sudah uzur..

Tapi semua itu hanyalah lakonan semata-mata untuk seorang lelaki warga tua yang dikenali sebagai TC, berumur 56 tahun.. Walaupun dah tua tapi nafsu TC ni mengalahkan nafsu binatang, dan kanak-kanak perempuan yang tak berdosa dah menjadi mangsa serangan seksualnya..

TC sebenarnya datuk pada rakan budak tersebut, biasalah budak-budak selalu main kat kawasan rumah.. Bila kanak-kanak yang dikenali sebagai YK pergi bermain di kawasan rumah TC.. Kebetulan satu hari tu YK dah kena tinggal berdua dengan TC..

Kesempatan yang ada tu dah digunakan lelaki warga emas tu untuk merogol YK.. Disebabkan peristiwa hitam tersebut, YK tak berani keluar rumah dan mula kencing malam.. Tapi, TC dah pun dihadapkan ke mahkamah sebab melakukan serangan seksual pada kanak-kanak berusia 8 tahun..

Tapi disebabkan YK dah alami trauma yang sangat hebat.. Beberapa hari lagi sebelum YK nak bagi keterangan menceritakan detik dia di rogol TC.. YK dah dapat serangan jantung dan mati semasa dikejarkan ke hospital..

Kanak-kanak yang kecik macam tu pun boleh dapat serangan jantung.. Korang bayang sendiri la tekanan kuat macam mana yang dilalui kanak-kanak tu, sampai trauma dan takut nak berhadapan dengan perogolnya sehingga meragut nyawanya sendiri..

Tengok-tengok la anak kecil korang tu, manusia ni rambut sama hitam.. Tapi hati tak tahu macam mana.. Luar nampak baik, tapi hati dah macam syaitan.. Budak-budak pun jadi mangsa untuk melepaskan nafsu binatang lelaki gila seks yang macam ni.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s