Kakak Neelofa, Nabila Tak Mengaku Ditumbuk Sharnaaz Ahmad

Baru-baru ni nama pelakon popular Sharnaaz Ahmad menjadi bualan hangat kerana didakwa memukul dan meninggalkan kekasihnya yang jugak kakak kepada pelakon Neelofa, Noor Nabila di sebuah stesen minyak.. Perkara ni telah membuat ramai yang terkejut dan tertanya-tanya sama ada pasangan tu masih bersama atau tidak..

Yela, sebelum ni kan pasangan tu bukan main romantik dan sering memuat naik gambar mesra bersama di akaun sosial masing-masing.. Kononnya dorang lah pasangan yang paling sweet, cuma Miss tengok sekarang ni dorang dah jarang muat naik gambar bersama..

Tup! Tup! Dengar pulak isu panas ni, mahunya tak terkejut beruk kan u’olls.. Bila isu panas ni menjadi bualan hangat, tuan empunya badan pun tampil menjelaskan perkara sebenar.. Miss ingatkan Nabila nak sahihkan perkara tersebut, tapi sangkaan Miss meleset..

U’olls baca status yang Nabila muat naik di akaun Instagram dia ni, Nabila menafikan dakwaan yang dilemparkan itu dan menganggap dakwaan itu semua sebagai fitnah.. Jadi perkara ni tak benar lah ek.. Maknanya pasangan ni masih baik dan bersama lah yer..

Yela, kalau benar dakwaan panas yang dilemparkan tu, sudah tentu Nabila dah padam semua gambar Sharnaaz di akaun media sosialnya dan jugak buat dakwaan keatas Sharnaaz.. Betul tak?? Miss harap hubungan pasangan ni sampai ke jinjang pelamin lah noh, dah lama sangat dorang berdua dok mengenali hati budi masing-masing.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s