Bil Rumah Urut Untuk Lelaki Hidung Belang

1f-copy

Amboi sekarang ni semua benda nak kena pakai bil.. Yang Miss A tak tahan tu, pergi rumah urut sekarang ni pun dah ada resit wei.. Hahahaha.. Jilake betul bil untuk rumah urut ni, murah gila harga untuk setiap servis yang diberikan..

Korang tengok la sendiri, caj urut paling mahal pun RM50 ja untuk ‘jolok burit’.. Betapa murahnya harga diri anak dara sekarang ni, serendah RM50 ja wei.. Bil macam ni adalah bil-bil yang dikumpulkan oleh manusia untuk ke neraka jahanam, ada lagi orang dok pergi rumah urut buat servis macam ni kan??

Paling Miss A rasa nak tergelak bila ada servis ‘tengok lubang juboq’.. Binawe betul, tengok lubang juboq dok buat apa sampai kena caj harga RM5.. Tengok ja pun bukan suruh buat apa, yang tu pun nak kena caj kaa?? Hahaha..

Itulah orang selalu cakap, kalau nak langkah kaki ke neraka ni memang kena bayar mahal-mahal.. Nak melangkah kaki ke syurga tu yang susah, tapi nak ke syurga korang tak perlu nak bayar mahal-mahal dengan duit.. Buat amalan yang dituntut dalam agama, dah boleh cium bau syurga..

Tengok-tengok la dalam poket seluar laki atau bini korang kalau balik rumah.. Mana tahu bila check dorang punya poket, boleh jumpa bil-bil macam ni.. Rumah mengurut sekarang dah maju, dorang akan sediakan bil untuk setiap servis yang dorang buat..

Mungkin banyak sangat orang dok pertikai servis yang dorang bagi tu mahal.. Itu yang buat bil untuk senaraikan satu-satu servis yang dibuat dengan harga sekali.. Dah ada senarai servis dengan harga, orang tak boleh nak pertikai lagi dah.. Masa mengurut nak seronok ja, bila nak bayar nak murah-murah.. Mana boleh macam tu.. Hhahaah.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s