Anak Dara Umur 19 Tahun Ni Sanggup Hidup Bermadu Kerana Mahukan ‘Payung Emas’

payung

payung

Anak dara bila sembang pasal kahwin, memang tak ingat dunia.. Sebelum kahwin semua benda manis, pijak semut pun tak mati.. Bila dah kahwin nanti semua janji manis hilang.. Rasanya memang ramai yang nak ambil minah ni jadi bini kan..

Siapa tak nak dapat bini macam ni wei, dapat green light untuk kahwin lagi sorang… Nikmat dunia sungguh cara ni… Minah ni cakap dia tak kisah kalau bakal suami dia nak madukan dia, semua tu sebab dia nak dapat ‘payung emas’.. Dik!! Tak ada hadis pun yang mengatakan bila bermadu, isteri tua akan dapat ‘payung emas’ dari syurga..

Nak cari publisti murahan pun janganlah sampai nak gunakan agama, kat mana adik belajar agama ni?? Macam banyak yang dah menyimpang ja Miss A tengok.. Lagi satu tu, adik kata suami akan tolong tanggung semua dosa-dosa isteri?

Seronoknya perempuan kat dunia ni kalau dah semua dosa dia suami yang tanggung.. Dosa sendiri, sendiri tanggung la wei!! Tak merasa lagi, boleh la dik sembang pasal payung emas.. Dah merasa nanti, baru adik tahu hidup bermadu tu manis ke pahit..

Silap-silap dapat pula madu yang jenis berbisa, bukan payung emas adik akan dapat tapi ‘payung terjun’.. Hahahah.. Kalau betul pun adik tak kisah untuk hidup bermadu, tak perlu rasanya adik beritahu satu dunia pasal benda tu..

Kononnya nak balas jasa dan pengorbanan suami, puih! Dah cukup ke jasa dan pengorbanan yang adik lakukan pada mak bapa yang dah besarkan adik ni?? Dri nak balas jasa dan pengorbanan bakal suami, lebih baik adik balas jasa dan pengorbanan mak bapa yang dah besarkan adik tu..

Baru umur 19 tahun sibuk fikir pasal nak kahwin, silap-silap gaji pertama adik kerja pun mak bapa tak dapat merasa lagi kan? Asam keping yang gatal sebenarnya, itu yang kalut nak kahwin.. Duit pun dok minta kat mak bapa lagi, ada hati nak balas jasa suami.. Habis siapa yang nak balas jasa mak bapa kau wei!! – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s