Aaisyah Dhia Rana Jadi Mangsa ‘Lepas Geram’ Rozita Che Wan

2a-copy

Adoyaii.. Semakin menjadi-jadi dia melaram anak dia ek, tak serik-serik.. Walaupun pernah dikritik teruk sebelum ni.. Siapa yang tak kenal dengan pelakon dan ahli perniagaan terkenal Rozita Che Wan atau lebih dikenali dengan Che Ta ni kan, sentiasa menunjuk-nunjuk dengan gaya hidupnya yang mewah..

Sebelum ni Che Ta pernah dikritik teruk dengan netizen kerana memakaikan pakaian yang seksi-seksi kepada anak perempuannya, Aaisyah Dhia Rana.. Tapi itu lah masalahnya bila bercakap dengan orang yang jenis susah nak terima kritikan atau nasihat orang.. Makin ditegur makin dia buat..

Kononnya nak jadi diri sendiri dan tak pedulikan pandangan orang terhadap dirinya.. Cuba korang tengok gambar terbaru yang Che Ta muat naik di akaun Instagram dia ni.. Makin seksi pakaian yang dipakai oleh Aaisyah.. Miss tahu lah anak perempuan Che Ta seorang tu jer, tapi agak-agaklah sikit kalau nak bagi dia pakai baju tu..

Jangan lah terlampau seksi sangat Che Ta oii! Sekarang ni banyak kes yang membabitkan kanak-kanak, contohnya kes pedophilia yang menjadi bualan hangat.. Dok muat naik gambar-gambar macam ni, Che Ta tau rak mengundang bahaya.. Tak takut ke??

Ataupun Che Ta nak lepaskan ‘gian’ melaram dengan pakaian seksi-seksi?? Yela, Che Ta sekarang kan dah berhijab, tak boleh nak pakai pakaian seksi-seksi macam sebelum ni.. Jadi, Aaisyah lah yang menjadi ‘mangsa’ Che Ta untuk melepaskan ‘gian’ dia tu!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s