Tip Murah Dari Minah WeChat Untuk Perempuan Yang Nak Cari Pasangan

Rasanya ramai anak dara kat luar sana, yang masih lagi tak bertemu jodoh kan? Umur dah semakin meningkat pun jodoh tak sampai-sampai lagi.. Kadang-kadang tu sampai dah jadi anak dara tua tak kahwin lagi.. Haa, lepas ni korang semua tak payah risau la kalau tak jumpa jodoh lagi.. Sebabnya kalau korang tak ada jodoh lagi, korang boleh cuba tip yang diberikan budak WeChat ni..

Korang ingat budak-budak WeChat ni tak pandai ka, budak WeChat ni kalau soal bercinta memang hebat.. Kalau korang perlukan tip-tip untuk bercinta, bolehlah tanya dorang.. Dorang pakar beb..

Tips paling senang pada mana-mana anak dara yang susah nak dapat pakwe oleh budak WeChat.. Korang kena selalu memberi, kalau korang memberi memang cepat dapat pakwe..

Gampang betul tip budak wechat ni, tip dia bagi lelaki kat luar sana pegang ‘barang’ korang nanti korang akan cepat bertemu jodoh.. Tip ni telah dikongsikan oleh minah ni.. Gerenti berkesan sebab minah ni sendiri dah buat..

Sebelum ni, minah WeChat ni selalu dapat pakwe yang ada motor ex5 ja, bila keluar dating dapat naik motor tu ja.. Teringin naik motor 125, tapi pakwe motor 125 tak layan.. Bila bagi pegang ‘barang’ baru dapat merasa naik motor 125 pergi dating kat pantai merdeka..

Lepas tu beromen pulak kat pandai merdeka, baru pakwe hantar balik.. Kalau tak bagi asam keping pakwe tinggal kat pantai merdeka ja, bila bagi asam keping baru pakwe hantar balik..

Serah dara pun tak apa, asal dapat naik motor 125.. Murah gila harga dara minah WeChat ni kan?? Senang je nak merasa asam keping sekarang ni, tak payah bawak keluar duit dah.. Bawa awek naik motor pun dah dapat rasa asam keping..

Dah murah sangat maruah diri minah macam ni, memang tak ada la lelaki yang nak ambil buat bini.. Entah-entah dah berapa puluh lelaki yang pernah rasa barang minah ni.. Elok sangat la dapat kawan yang merosakkan maruah diri.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s