Pengunjung Kelab Malam Disajikan Aksi Seks Secara Live

1

Kalau pergi berkunjung ke kelab malam, memang tak sah kalau tak tengok adegan lucah di atas pentas.. Kelab malam ni memang dah sinonim dengan tarian bogel dan banyak lagi, tapi tak pernah lagi pengunjung kelab dapat tengok adegan seks secara live di atas pentas..

Buat pertama kalinya sebuah kelab malam di wilayah Karaganda, Kazakhstan.. Pengunjung di sana telah ‘dijamu’ dengan adegan seks oleh seorang wanita dengan pasangannya di atas pentas..

Video yang berjaya dirakam oleh beberapa orang pengunjung di atas pentas itu telah menjadi viral dan mendapat pujian ramai.. Lelaki dan wanita tu dok buat tarian ghairah macam tak dak orang langsung kat situ..

Bila asam keping dah gatal, memang tak dapat nak dibendung dah.. Wanita tu mengambil tindakan untuk meredakan asam keping yang gatal tu dengan menanggalkan seluar si lelaki dan melakukan seks secara live di depan orang ramai.. Rezeki depan mata, mana pengunjung kat situ nak tolak..

Pasangan tersebut mendapat sorakan ramai oleh pengunjung di situ.. Paling mendapat jeritan dan tepukan bila wanita tu buat ‘blowjob’ dengan pasangan.. Lepas viral ja video ni, memang ramai orang yang menyuarakan pendapat nak pergi kelab malam tu setiap hari sebab nak tengok pasangan lain pulak buat seks secara live..

Payah nak jumpa kot kelab malam yang buat seks secara live.. Setakat perempuan bogel buat tarian tu, dorang dah bosan.. Itu yang pengunjung kelab malam nak tengok persembahan lain dari yang lain pula.. – MissA/UtaraNews

http://metro.co.uk/video/woman-filmed-performing-sex-act-nightclub-1366109/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s