Lynn Al Khaired Selamba Tayang Buah Dada Di Instagram

p

Pergghhh! Miss ingatkan artis luar negara mana yang seksi dok tayang ‘buah ranum’ ni, rupanya pelakon Malaysia lah u’olls.. Alaa.. U’olls bukannya tak kenal dengan pelakon Lynn Al Khaired atau nama sebenarnya, Sharifah Haslinda Al Khaired yang jugak kakak kepada Sharifah Shahirah dan Sharifah Sakinah ni..

Walaupun nama pelakon ni dah suram dalam industri seni dan dah lama tak berlakon, tapi Miss rasa mungkin masih ramai yang ingat Lynn.. Betul tak?? Miss bukannya nak menceritakan pasal karier atau perkembangan Lynn sekarang pun, cuma tertarik dengan gambar yang bikin mata Miss berbulu bila tengok..

U’olls tengok jer lah sendiri gambar ni, seksi nak mampos.. Dah lah baju yang dipakai Lyn jarang, terserlah nampak habis pakaian dalam dan buah dada dia!! Boleh tahan jugak pelakon ni, patot lah Sharifah Sakinah suka tayang badan..

Rupanya si kakak pun sama naik jugak u’olls.. Elok sangat lah adik-beradik jenis suka dan bangga tayang badan untuk tatapan umum.. Bila sebut adik-beradik, teringat pulak Miss dengan adik-beradik Senrose.. Bagi Miss, adik-beradik Sharifah dan Senrose perangai lebih kurang sama jer..

Kedua-duanya sering mendapat perhatian kerana berpenampilan seksi.. Gambar ni diambil ketika Lyn berada di Bali.. Patot lah berani pakai macam ni, kalau kat Malaysia memang kena kecam lah.. Miss tengok gambar ni pun rasa malu, macam mana Lynn ada keyakinan untuk pakai macam ni pun tak tahu lah..

Buruk jer tengok orang tak sedar diri yang dah tua dok melaram pakaian seksi-seksi macam ni.. Sepatutnya dah semakin meningkat umur tu, semakin sopan pakaian yang dipakai.. Ini tidak, tunjuk contoh yang tak baik kepada anak-anak.. Haishh!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s