Kes Insiden Telefon Dirampas: Ayda Jebat Yang Salah

2q

3q

1q

Siapa yang tak kenal dengan pelakon dan penyanyi, Ayda Jebat yang semakin meningkat naik ni kan.. Baru-baru ni nama Ayda menjadi bualan hangat dek kerana berlaku ‘insiden’ handphone Ayda dirampas bodyguard selebriti popular Korea Selatan, Lee Kwang Soo yang bikin kontroversi panas..

Selepas insiden tu, Ayda memuat naik tweet di akaun Twitternya meluahkan perasaan marahnya dan menganggap tindakan bodyguard tersebut sebagai biadap.. Bila insiden yang dianggap biadap tu menjadi bualan hangat, ramai peminat Ayda yang mengecam tindakan bodyguard tersebut dan kasihan apabila Ayda diperlakukan seperti itu..

Kononnya tindakan biadap bodyguard tu telah memalukan Ayda.. Tapi u’olls tahu tak kisah yang sebenar disebalik insiden tersebut?? Kalau tak tahu, meh Miss nak cerita kepada u’olls benda yang sebenarnya.. Jangan cepat melatah sangat sebelum tahu benda yang sebenarnya!!

Miss dengar dalam kontrak yang ditandatangani oleh pihak penganjur 100 Plus dan Sony, kontrak tersebut menjelaskan hanya official photographer dan official videographer jer yang dibenarkan untuk mengambil gambar dan video semasa majlis berlangsung..

Artis-artis yang terlibat termasuk Ayda, Ajak Shiro, Shahrul Ridzuan, Hafizh Shahrin ataupun Pescao55 dan Hairul Hazreen telah pun dimaklumkan mengenai perkara tersebut.. Tapi itu lah bila jenis tak faham bahasa dan tergedik-gedik jugak nak bergambar, lepas tu bila jadi macam ni nak salahkan orang lain pulak..

Padahal salah diri sendiri tak faham bahasa dan melanggar peraturan yang pihak penganjur tetapkan.. Puihhh! Selain tu Miss dengar jugak, akibat dari tindakan Ayda ni.., pihak penganjur kemungkinan boleh disaman atau didenda u’olls!

Yela, kontrak dah ditandatangani, kalau setakat cakap-cakap jer bolehlah nak buat sesuka hati.. Lain kali kalau tak nak mengikut peraturan yang ditetapkan, lebih baik tak payah turut serta.. Menyusahkan orang jer!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s