Budak Kecik Sekarang Dah Gatal Kepala Timun Nak Cari Lubang Untuk Membajak

budak

Aduh la budak-budak kecik zaman sekarang ni, kepala punai pun tak potong lagi kalut dah nak cari kekasih hati.. Mohon meninggal budak-budak spesis macam ni, belajar dah la bodoh, kalut nak bercinta.. Nanti nak bagi anak orang makan apa?

Mohon la mak bapa yang open-minded sangat tu pantau anak-anak korang, sebelum anak-anak bawa balik cucu kat rumah.. Korang semua yang ada anak kecik tu, nak ke anak korang yang masih belajar bawa balik cucu untuk korang?

Kecik-kecik dah bagi anak-anak pakai telefon, dah pakai telefon langsung tak pantau anak-anak guna telefon bimbit untuk apa.. Kalau guna telefon bimbit untuk belajar tak apa la jugak, tapi guna dok tengok video dan gambar lucah.. Bila dah tengok video dan gambar lucah, mula la kepala timun tu nak cari lubang untuk dijinakkan..

Kepala timun kalau tak ada lubang, mulalah dia nak gatal.. Jadi, terpaksa la cari anak dara orang nak untuk dibuat kekasih.. Mula-mula bercinta, lama-lama berzina.. Lepas berzina anak dara orang mengandung, dah mengandung buang anak kat depan masjid..

Anak dara tu pun tak cukup dapat belaian kasih sayang dari seorang ayah.. Nak juga cari lelaki lain untuk dapatkan kasih sayang lebih, bukan setakat kasih sayang si teman lelaki tu bagi, dengan kepala timun sekali lelaki tu bagi..

Guna laman sosial nak cari pasangan single, hebat sungguh budak tu.. Korang kenal tak ni adik siapa? Tolong suruh abang dia tengok-tengokkan sikit adik ni, nak cari awek umur 13 tahun yang single konon!!

Pantau anak-anak korang sebelum dapat cucu segera, tak payah nak percaya sangat cakap anak-anak suruh beli telefon sebab nak guna untuk belajar.. Silap-silap penuh video lucah dalam telefon bimbit anak-anak korang.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s