Azwan Ali Maki Hamun Keluarga Sendiri Di Instagram

1e

2e

3e

Astaghfirullahalazim.. Dah teruk sangat dah bapuk tua ni! Apa nak jadi dengan Azwan Ali atau lebih dikenali dengan Diva AA ni yer?? Teruk sangat dah dia punya perangai, sampaikan sanggup menggelarkan darah daging sendiri dengan gelaran kesat.. Haishhh!

U’olls pun tahu kan sebelum ni Diva AA pernah muat naik status biadap, bila adik-beradiknya menghubungi meminta Diva AA menziarahi ibunya yang sedang sakit, tapi tahu jer lah perangai degil Diva AA yang keras kepala ni.. Diva AA masih berdendam dan tetap dengan pendiriannya tak nak ziarah ibunya kerana dendam ‘dibuang’ keluarga..

Baru-baru ni, sekali lagi Diva AA memuat naik status yang sama dan lebih teruk.. U’olls baca jer kesemua status yang dimuat naik Diva AA di akaun Instagramnya ni, biadap nak mampos! Diva sanggup menggelarkan keluarganya sendiri dengan gelaran ‘bullshit’..

Diva AA kononnya nak mengatakan ahli keluarga dia tak sedar diri dan masih berlagak walaupun ditimpa musibah, tapi Miss tengok Diva AA yang tak sedar diri dan berlagak! Kalau Diva AA dah tak suka dengan keluarganya, Miss rasa tak perlu lah dia mengeluarkan kata-kata kesat melampau macam tu..

Diva AA memang betul-betul tak nak terima keluarga dia kembali ke?? Dia tak menyesal ke?? Yela, hidup berkeluarga ni hanya sekali jer, di ‘dunia’ satu lagi belum tentu satu keluarga dapat bertemu.. Itu sebab selagi diberi peluang ada keluarga, hargai lah keluarga kita.. Lupakan jer dendam dan kurangkan ego tu sikit.. Itu lagi baik daripada berdendam!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s