Awek Bertudung Gemuk Tayang Seluar Dalam Di Tempat Awam

awek

Adeiihhh!!! Dah la sekarang ni banyak berlaku pencemaran udara dan pencemaran bunyi, awek bertudung ni nak tambah satu lagi pencemaran mata pulak kaa?? Kalau korang jumpa minah bertudung ni korang tolong belikan minah ni cermin besar-besar, suruh dia cermin diri dulu kalau nak pakai macam tu..

Apa kejadahnya pakai tudung tapi dok pakai seluar ketat macam sarung nangka.. Tayang spender hitam pulak tu kat orang ramai, kalau badan tu cantik tak apa la jugak.. Ini badan macam patung ‘Michelin’ berketul-ketul, ada hati nak pakai seluar ketat macam tu.. Minah ni ingat lelaki suka badan ketul-ketul macam tu kot..

Selalu minah yang over confident pakai macam tu sebab dia rasa dia cantik.. Yakin sangat yang diri tu cantik, tu yang suka pakai ketat-ketat.. Itu yang Miss A cakap kalau jumpa orang yang macam ni, korang tolong bagi cermin dekat dia.. Biar dia tengok dulu badan tu buruk ke tak bila pakai ketat macam tu..

Ini bukan seksi lagi, ini dah seksa sangat Miss A tengok.. Confirm minah ni tak boleh bernafas dengan elok.. Baik bukak jaa tudung tu kalau nak pakai macam tu, rambut tutup tapi badan tak reti nak tutup dengan betul..

Tak rasa malu ke keluar rumah serupa tak pakai baju? Kesian Miss A dengan minah ni sebab tak dak langsung orang terdekat yang sanggup tegur minah ni untuk pakai pakaian yang elok-elok sikit.. Minah ni mesti rasa dia dah cukup cantik bila pakai macam ni sebab ramai orang yang tengok.. Padahal tak sedar, orang tengok dia sebab pakaian dia macam sarung nangka busuk.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s