Amyra Rosli Terbukti Seorang Yang Kaki ‘Clubbing’

Ishh! Ishhh! Miss ingatkan pelakon Ayda Jebat jer yang suka buat video tarian gedik-gedik macam ni, rupanya pelakon cantik Amyra Rosli pun sama gedik jugak.. Miss rasa tak perlu lah Miss melebih-lebih memperkenalkan lagi Amyra Rosli dan pelakon hensem Aaron Aziz ni yer, kedua-duanya dah dikenali dan meletop-letop..

Bakat dorang sebagai pelakon memang tak boleh dinafikan lagi, dah tip-top u’olls.. Amyra dan Aaron pernah bergandingan bersama dalam drama ‘Isteri Tuan Ihsan’ yang ditayangkan di Astro.. Miss tengok drama tu mendapat sambutan hangat dari peminat di Malaysia..

Cuba korang tengok video yang berjaya menarik perhatian ramai ni, bukan main lagi pelakon yang dikatakan mirip dengan pelakon popular Nia Ramadhani ni goyang.. Gedik semacam jer Miss tengok!!

Kalau setakat goyang badan tu sikit-sikit jer, boleh lah diterima lagi u’olls.. Ini tidak, bukan main lagi Amyra goyang sampai tertonggek-tonggek bontot dia..

Dah lah pakai baju ketat, elok sangat la tu dok goyang-goyang bontot mantop dia macam tu.. Berbulu mata ni tengok! Haisshh..!

Dari cara Miss tengok si Amyra ni bergoyang.. Miss rasa Amyra kaki ‘clubbing’ jugak ni.. Cuba korang tengok pulak, korang rasa betul tak apa yang Miss cakap??

Bukan main gedik lagi dia berjoget kan.. Lepas rindu la tu, dah lama tak pergi bergoyang katakan.. Hahahah.. – Misshana/Utaranews

https://www.facebook.com/rotikaya/videos/10154974368775827/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s