Wawa Zainal Cemburukan Hubungan Aeril Zafrel Dan Ummi Nazeera

Anak seni yang melibatkan pasangan suami isteri, ramai sebenarnya u’olls.. Kalau Miss nak senaraikan, berpanjang jela lah nak tulis.. Miss bagi salah satu nama pasangan pelakon cukup lah yer.. Pasangan suami isteri yang Miss nak ceritakan ialah pasangan Aeril Zafrel dan Wawa Zainal..

Antara dua pelakon ni, Aeril lebih mendapatkan perhatian didalam bidang lakonan.. Selepas drama Patahnya Sayap gandingan beliau bersama pelakon hebat Ummi Nazeera berjaya mendapat sambutan hangat, sekali lagi Aeril dan Ummi digandingkan bersama dalam drama terbaru yang bertajuk Nahu Rindu..

Ramai yang mengatakan gandingan dorang berdua mantap, tetapi hal tersebut telah menimbulkan cemburu kepada Wawa Zainal.. Bukan setakat cemburu biasa jer, sampaikan pasangan suami isteri itu dikatakan bermasam muka dan hampir bercerai.. Panas ni u’olls!

Bila isu panas ni menjadi bualan hangat, tuan empunya badan tampil memberikan penjelasan.. Nampaknya Wawa bengang bila ada pihak mendakwa dia cemburukan kemesraan Ummi bersama suaminya..

U’olls baca jer lah status baru yang Wawa muat naik di akaun Instagramnya itu.. Wawa menafikan dakwaan yang dilemparkan terhadapnya.. Kononnya Wawa tak kisah dan tak cemburukan Ummi pun.. Yeke tak cemburu Wawa??

Mana lah tahu kan rumah tangga dorang memang ada masalah disebabkan isu panas tu, cuma Wawa je yang nak sembunyikan.. Yela, sesetengah artis sekarang sengaja nak sembunyikan benda-benda macam tu, kononnya tak nak menjadi kontroversi.. Betul tak u’olls?? – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s