Tarian Sangap Awek Bertudung

Bila asam keping dah gatal, itu yang dok terkinja-kinja dok buat tarian lucah.. Awat la anak dara sekarang ni perangai dah makin teruk, harga diri tu rasanya dah tak ada kot.. Bila anak dara lebih pentingkan gatal asam keping dari maruah diri, itu yang terhasilnya anak luar nikah..

Tengok minah dua orang ni, dah la bertudung tapi dok buat tarian lucah.. Dah tu pi muat naik di laman sosial pulak.. Tak payah la nak pakai tudung kalau perangai tu buruk macam beruk di hutan, perangai beruk pun tak buruk macam perangai dua orang minah ni.. Buat malu mak bapa ja, anak siapa ni wei, tolong azan kann sikit kat telinga dorang..

Rasanya korang semua pun dah tahu kan dengan lagu yang viral PPAP?? Tarian apple-pen dan pineapple-pen tulahh.. Minah dua orang ni dah menari tarian PPAP tu dengan gaya sangap asam keping, dah macam ‘Tarian Celup’ pun ada Miss A tengok..

Korang tengok la isyarat tangan yang minah dua orang ni buat, dah macam minta dicelup beramai-ramai ja.. Pada yang nak cari isteri yang suka menghiburkan suami, boleh la angkut dua orang minah ni untuk di buat bini..

Sebabkan minah macam ni lah maruah wanita bertudung di pandang hina orang ramai.. Tak semua minah bertudung perangai buruk, minah dua orang ni ja tak dak maruah.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s