Nadia Brian Bangga Tayang ‘Bumper’ Mantop Untuk Tatapan Peminat

1a

U’olls kenal tak siapa Nadia Brian?? Miss rasa mungkin ada yang mengenali ataupun tidak pelakon cantik yang boleh dikatakan pelakon suam-suam kuku ni.. Miss pernah lah tengok beberapa drama yang pernah dilakonkan Nadia, lakonannya biasa-biasa jer u’olls..

Nampak kaku jer dia berlakon! Namun Miss tengok nama Nadia kini semakin mendapat perhatian selepas berlakon teater Mak Cun Dilwale baru-baru ni.. Miss bukannya nak berpanjang lebar menceritakan pasal karier Nadia sebagai pelakon pun u’olls..

Miss nak menceritakan pasal pelakon ni kerana tertarik dengan satu gambar yang baru dimuat naik di akaun Instagram Nadia.. Cer u’olls tengok gambar ni, melentik betul ‘bumper’ Nadia ni.. Tergugat iman lelaki yang tengok gambar ni!

Sakan dan bangga betul Nadia ‘belanja’ peminat dia dengan pemandangan menarik ni.. Sebelum ni Miss dok usha-usha jugak laman sosial Nadia, kadang-kadang ternampak lah gambar seksi-seksi yang dimuat naik oleh tuan empunya badan.. Tapi gambar ni paling menarik perhatian Miss, seksi habis wei!!

Dah lah pakai seluar ketat nak mampos, lepas tu boleh pulak dok bergambar dengan gaya tertonggek macam tu.. Kalau Nadia nak bergambar ketika bersenam tak salah pun, cuma tayang lah gambar yang menyejukkan mata sikit Nadia oiii!

Tahu lah body Nadia cantik, tapi simpanlah untuk tatapan bakal suami Nadia sudah lah.. Tak perlu gedik-gedik nak tayang buat tatapan umum.. Berbulu mata ni tengok! Bila komen-komen tak senonoh ‘membanjiri’ ruang komen gambar tu nanti, pandai pulak nak rasa jijik dan melenting.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s