Mangsa Paedophile Dipaksa Lakukan Seks Dengan Lembu

Suatu ketika dulu Malaysia pernah dikejutkan dengan kes paedophile secara besar-besaran.. Seorang lelaki dah pun dijatuhkan hukuman kerana didakwa terlibat dengan kes paedophile pada kanak-kanak di Malaysia.. Paedophile ni membawa maksud seseorang yang mempunyai keinginan seks terhadap kanak-kanak..

Tapi, pengalaman paling pahit yang pernah dialami oleh salah seorang mangsa paedophile memang tak dapat dilupakan.. Bukan saja jadi mangsa nafsu binatang golongan paedophile, tapi seorang lelaki dah menceritakan detik hitam dipaksa melakukan seks dengan seekor lembu..

Allan Kennth Brookes dah pun dihadapkan ke mahkamah sebab terlibat dengan jenayah paedophile.. Dah ramai kanak-kanak bawah umur yang menjadi mangsa Allan ni.. Salah seorang mangsa dah menceritakan detik hitam tu kepada hakim..

Ingatkan bila dia cerita kepada hakim, cerita tersebut tak akan tersebar ke pengetahuan orang luar.. Tengok-tengok detik hitam tu dah pun diketahui oleh orang terdekat.. Kawan-kawan sekerja lelaki tu dah pun mengejek lelaki tersebut setiap kali berjumpa dengan membuat bunyi lembu..

Memang otak orang-orang ada paedophile ni tak boleh diduga wei!! Dah la rosakkan masa depan budak-budak yang tak bersalah, suruh pula buat seks dengan lembu, gila betul!!

Lepas dah tersebar cerita beliau pernah dipaksa buat seks dengan lembu dan kawan-kawan tempat kerja dok ejek.. Lelaki tersebut mengambil keputusan untuk berhenti kerja dan menganggur.. Nak keluar rumah pun rasa malu gila wei, bila orang dok ejek benda macam tu..

Yang dok ejek tu pun bodoh, kalau kena kat dorang baru dorang tahu.. Budak tu kecik lagi masa tu, mana nak tahu apa-apa.. Dah jadi mangsa keadaan.. Waktu kecik-kecik dari seorang kanak-kanak yang gembira terus berubah hidup menjadi kanan-kanak yang pelik dan sentiasa ketakutan kerana perkara tersebut.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s