Liana Rosli Tayang Aksi Ghairah Untuk Promosi Tudung Jenama Sendiri

t

Adoyaii.. Ini apa pulak yang dilakukan minah ni u’olls?? Berbulu lah mata ni dok tengok aksi mengghairahkan yang sering ditayangkan anak pelakon Normah Damanhuri, Liana Rosli ni.. Miss rasa gambar atau video yang dimuat naik Liana di akaun Instragramnya, kebanyakkan tu tak senonoh jer..

Sama lah dengan gambar ni.. Acah-acah dok pakai tudung, lepas tu ‘posing’ seksi macam ni.. Apa jadahnya! Miss ingatkan Liana pakai tudung ni untuk mempromosikan tudung jenama orang lain, rupanya Liana dah keluarkan tudung jenama sendiri u’olls!

Selain aktif dok promosi produk-produk kosmetiknya, kini Liana dah melebarkan sayapnya lagi dengan mengeluarkan tudung jenama sendiri.. Alahaiii.. Orang lain jual tudung, dia pun nak jual tudung noh.. Miss tengok macam tak sesuai jer Liana jual tudung..

U’olls tengok jer lah video ni, nak jual tudung pun masih nak tunjuk aksi-kasi mengghairahkan.. Motif?? Liana fikir tudung tu macam produk-produk ‘ketat’ yang dia jual ke?? Agak-agak lah Liana oii!

Kalau nak jual tudung tu, tak salah pun.. Bagus lah dia kembangkan lagi perniagaannya, tapi buat lah perangai elok-elok sikit.. Promosi lah tudung tu dengan cara yang sopan-sopan.. Ini apa jadahnya dok tonggek-tonggek macam tu.. Haishhh!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s