Lelaki Gila Menari Separuh Bogel

bapok

Boleh kemurungan seminggu kalau tengok video lelaki ni, dah kena sampuk dek hantu jerangkung ke sampai menari macam tu sekali.. Dah la badan kurus kering, ada hati dok menari tarian macam tu.. Ada siapa-siapa kenal dengan lelaki ni, abang siapa ni wei.. Baik mengaku cepat..

Dah viral kat laman sosial video seorang lelaki dengan berpakaian seksi ala palacur menari tarian pelik.. Tak pasti la Miss A kejadian ni berlaku kat mana, tapi disebabkan video ni ramai rakyat Malaysia dah kemurungan macam kena rasuk dek hantu.. Pelik gila wei tarian lelaki ni..

Bapok mana yang acah-acah nak jadi perempuan sejati ni wei!! Ko ingat cantik ke sial pakai macam tu, nak pakai baju gaya seksi macam selalu pelacur dok pakai tu.. Yang pelik Miss A tengok tu, mana lelaki ni sembunyi benjolan kat bawah tu.. Pandai pulak lelaki ni sembunyi senjata dia dari dikesan kann..

Nampak rata je macam asam keping perempuan, muka jantan tapi benjolan kat bawah tu Miss A tengok rata je.. Tak benafas la senjata tu kalau dah sembunyi macam tu sekali.. Kalau dah lelaki tu, tak payah nak dok gatal-gatal nak tukar jantina..

Harap-harap tarian baru ni tak sampai kat Malaysia, kalau ada juga budak-budak dok menari tarian ni memang dorang sengaja na minta di terajang beramai-ramai lah tu.. Ada lelaki-lelaki kat luar sana yang tergoda ke, tak boleh tidur malam lepas tengok video ni Hahaha.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s