Kakak Neelofa, Nabila Ditumbuk Sharnaaz Ahmad

Sejak akhir-akhir ini, nama pelakon sado Sharnaaz Ahmad kerap menjadi bualan hangat ramai.. Baru-baru ni Sharnaaz menjadi bualan hangat kerana mengamuk kat akaun Instagramnya kerana tak puas hati dengan seorang pelakon baru yang dikatakan berkelakuan biadap dengannya..

Selepas isu panas tu, timbul lagi kontroversi panas lain pulak u’olls.. Perkara ni lebih hangat daripada kotroversi mengamuk kat pelakon baru tu.. Sharnaaz didakwa memukul kekasihnya yang jugak kakak kepada pelakon popular Neelofa, Nabila.. Perghh.. Biar betul ni??

Sebelum ni bukan main manja lagi pasangan kekasih ni.. Tut! Tup! Timbul pulak isu panas ni.. Apa cer ni?? Dakwaan tersebut timbul selepas Nabila memuat naik satu gambar di akaun Instagramnya pada 26 November lalu, gambar tersebut telah mencetuskan banyak persoalan kepada orang ramai..

Tapi sayangnya gambar tu telah dipadamkan oleh Nabila.. U’olls tengok jer lah komen-komen yang dilemparkan terhadap gambar tu.. Ramai tertanya-tanya apa yang sebenarnya terjadi kepada pasangan terbabit.. Miss dengar Nabila bukan setakat ditumbuk jer, malah ditinggalkan di sebuah stesen minyak..

Apa-apa pun u’olls tunggu je la cerita sebenar dari tuan punya badan sendiri yer.. Lagipun Miss tengok kat akaun Instgram Nabila masih ada gambar-gambar Sharnaaz lagi.. Kalau dorang bergaduh besar, tak akan masih nak simpan gambar jantan tu kan?? – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s