Fattah Amin Cuba Ambil Kesempatan Keatas Neelofa

1w

Nama pelakon Fattah Amin menjadi bualan hangat kerana menarik perhatian ramai, bila memegang tangan Neelofa sewaktu kedua-dua pelakon popular ni tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Brunie semalam.. U’olls tengok jer lah gambar ‘sweet’ pasangan yang dikatakan sedang hangat bercinta ni..

Tak habis-habis dok tayang kemesraan dorang, tapi entah bila nak mengumumkan yang dorang sedang bercinta pun tak tahu lah.. Tindakan Fattah jugak telah mengundang kritikan netizen.. Bila isu pegang tangan menjadi bualan hangat, tuan empunya badan pun tampil memberikan penjelasan..

Fattah mengatakan tindakannya memegang tangan Neelofa hanya kerana mahu melindungi Neelofa daripada diserbu peminat di Brunei.. Aikss! Sebelum ni Miss tengok Neelofa okey jer bila kena serbu dengan peminat, tak ada pulak siapa-siapa yang nak pegang Neelofa..

Fattah kononnya kasihan apabila Neelofa dihimpit dengan peminat, apatah lagi Neelofa bertubuh ‘kecil’.. Walaupun Fattah dah menjelaskan tindakannya tu, Miss tengok masih ramai yang mengkritik Fattah dan menggelarkannya sebagai lelaki poyo..

Miss nak nasihatkan si Fattah ni sikit, lepas ni Fattah perlu lah jaga batas bila bersama dengan Neelofa.. Bila dia bersentuhan dengan Neelofa macam tu walaupun berlapik, tetap menimbulkan macam-macam kritikan kerana Neelofa seorang wanita yang bukan muhrim dengannya.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s