CNN Tak Sengaja Tertayang Video Lucah Selama 30 Minit

Pergh!! Boleh berdarah hidung kalau buka TV nak tengok rancangan dokumentari pengembaraan tiba-tiba keluar video lucah kat TV.. Macam mana la syarikat besar macam ni boleh buat kesilapan macam tu??

Pekerja stesen TV tersebut tanpa sengaja dah tayang video klip lucah, tapi syarikat CNN stesen penyiaran Amerika Syarikat yang terbesar macam ni pun boleh buat kesilapan memalukan macam ni jugak.. Pekerja banyak sangat dok tengok video klip lucah ni, itu sampai dah muat naik video klip lucah kat TV pun dorang tak sedar..

Kalau selalu iklan yang tanpa sengaja tertayang video klip lucah pun tak sampai beberapa minit akan tukar balik ke siaran biasa.. Tapi, video klip lucah yang ditayangkan di CNN sampai setengah jam.. Ini memang tak sengaja tayang atau memang nak bagi penonton tengok video klip lucah secara percuma..

Takkan sampai 30 minit tayang kat TV pun, pihak CNN masih tak sedar dengan kesilapan macam tu dan tukar balik kepada video asal.. Seluruh penduduk Boston dah pun dijamu dengan video lucah selama 30 minit malam tu, dan memang ramai nampaknya penduduk Boston yang suka.. Hahaha..

Jilake betul, ingatkan penduduk Boston nak mengamuk bila disiarkan video lucah yang macam tu.. Rupanya ramai pula yang request CNN buat satu siaran TV untuk video lucah..

Apapun, bintang lucah transeksual, Riley Quinn tak semena-mena dah pun menjadi popular kat Boston.. Dah siarkan video lucah sampai 30 minit memang dapat publisiti murahan la Riley, terus ramai orang mula buat carian video Riley nak tengok sambungan video lucah yang ditayangkan CNN..

Kat luar negara berlaku kesilapan teknikal macam ni boleh dimaafkan.. Kalau kat Malaysia boleh jadi kesilapan teknikal macam ni, mati la nak.. Memang patut kena pecat pekerja macam ni.. Dok kat tempat kerja melayan video lucah.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s