Budak Lelaki Cuba ‘Rogol’ Perempuan Dewasa

Masyallah!! Memang dunia ni dah akhir zaman sangat, banyak sungguh tanda-tanda kiamat besar yang dapat dilihat sekarang ni.. Korang tengok la aksi sangap seorang budak lelaki dengan seorang wanita ni.. Tengok dari gaya budak lelaki tu macam dalam usia sekolah rendah lagi..

Bayangkan la wei, anak-anak korang yang kecil macam ni dah memiliki nafsu macam lelaki dewasa?? Kecil-kecil macam ni dah ada nafsu nak beromen dengan perempuan.. Rasanya hidup budak kecil ni setiap hari disajikan dengan video lucah oleh mak bapa dia kot, sampaikan macam tu sekali sangap bila nampak perempuan seksi..

Tengok dari gaya budak kecik tu ‘serang’ perempuan tersebut macam dah sangap sangat nak merasa asam keping.. Sampai tahu pula teknik-teknik nak buat seks, dok meramas tetek dan bontot perempuan tu.. Bodoh betul siapa yang rakam aksi ni!! Macam seronok ja tengok budak ni nak ‘rogol’ perempuan seksi tu..

Kat mana kejadian ni berlaku, Miss A tak dapat pastikan.. Paling penting benda macam ni tak terjadi kat Malaysia.. Rasa bercakap tu macam cakap Arab pun ada, teruk sangat dah tahap sangap budak tu.. Mak bapa budak ni pun macam tak halang pulak tengok anak dorang nak rogol perempuan tu.. Ke perempuan seksi tu pelacur?? Sebab Miss A tengok bukan main seronok lagi dia bila kenal gomol dengan budak kecil tu..

Sepatutnya budak kecil macam tu dididik supaya menjadi seorang manusia yang berguna.. Bukan didik cara nak beromen dengan perempuan, kalau dah dari kecik dok buat macam ni, bila besar nak jadi apa? Jadi perogol bersiri?? Tak guna jadi ibu bapa, kalau korang tak pandai nak mendidik anak korang sendiri.. Budak-budak tak bersalah, cara ibu bapa mendidik anak tu yang patut dipersalahkan..

Dah besar sangat ke ‘timun’ tu nak merasa asam keping perempuan dik oi?? Minta-minta la penyakit budak kecik macam ni tak berjangkit dengan budak-budak kecik kat Malaysia.. Kalau tidak, jahanam… – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s