Petua Untuk Mencari Cinta Sejati Dari Budak WeChat!!

t

Bila budak WeChat acah-acah nak jadi ahli nujum, macam ni la jadinya.. Dik, kalau nak tipu budak-budak sekolah pun dorang tak percaya wehh.. Ingat bodoh sangat ke nak percaya cerita yang ko cerita tu dik.. Sedih pun ada juga kalau ada awek macam ni, harap muka je cantik tapi bodoh..

Ajal maut dan jodoh tu memang rahsia tuhan, semua orang tak tahu siapa jodoh korang kan.. Tapi, budak WeChat ni dah dedahkan satu rahsia besar kalau nak pastikan kekasih yang korang tengah bercinta tu, betul-betul jodoh korang atau tak..

Korang boleh tahu pasangan tu jodoh korang kalau apa yang jadi kat korang, jadi kat pasangan korang juga.. Kiranya benda berlaku pada masa yang sama la..

Budak WeChat ni dah kongsikan kisah jodoh dia dengan kekasih dia.. Waktu dia tengah sakit perut, pakwe dia pun sakit perut.. Itu merupakan tanda pakwe dia tu jodohnya, sama-sama sakit perut..

Jilake betul kan budak WeChat ni!! Kalau macam ni punya senang nak tengok jodoh korang hanya berdasarkan persamaan macam tu ja, tak ada la banyak kes kahwin cerai.. Habis laa lepas ni semua artis kena stalker setiap gerak-geri dorang..

Janna Nick tengah makan, ramai lelaki lain pun sibuk nak makan.. Sebabkan persamaan tu, Janna Nick akan ada jodoh dengan semua lelaki yang tengah makan pada waktu yang sama tu..

Bodoh tu simpan sikit dik untuk anak cucu.. Jangan sebab cinta, terus otak tu tak boleh nak berfungsi.. Dah baligh ke belum adik ni, muka macam tak cukup umur jaa Miss A tengok.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s