Janna Nick Kena F*ck Dengan Mat Saleh Luar Negara

1q

2q

4q

5q

Siapa yang tak kenal dengan pelakon Janna Nick ni kan.. Pelakon yang semakin meningkat naik dan menjadi kegilaan ramai.. Miss bukannya nak menceritakan pasal karier lakonan Janna, baru-baru ni nama Janna menjadi bualan hangat kerana beliau telah mengkritik seorang pelakon dan model Hollywood di laman sosial Instagram artis Hollywood tersebut..

Menariknya tu Janna bukannya kena kecam dengan orang Malaysia, tapi dengan orang barat u’olls.. ‘Hebat’ betul Janna kan, sampaikan orang barat dok sebut-sebut nama dia sekarang ni.. Huhuhu.. Apa yang Janna komen sampai orang barat mengamuk ni u’olls??

Kalau nak tahu, u’olls tengok jer lah komen Janna yang yang menimbulkan kontroversi kerana meminta pelakon dan model popular, Ruby Rose untuk menaikkan berat badan tu.. Gara-gara komen tersebut, Miss tengok para peminat pelakon ‘Return of Xander Cage’ pakat menghentam Janna kaw-kaw..

Sampaikan ada yang ‘f*ck’Janna pun ada!! Inilah padahnya kalau gatai tangan pergi komen sesuatu yang akan mencetuskan kontroversi di akaun artis Hollywood, kan dah kena kecam Janna oii.. Pelakon tu seorang model, mesti lah kena kurus kering macam tu..

Janna sibuk-sibuk nak suruh pelakon tu menaikkan berat badan dah pasal apa! Tapi kan u’olls, disebalik kontroversi panas ni.. Miss dengar ramai yang mengatakan tindakan Janna sebenarnya sengaja nak cari publisiti luar negara jer.. Kononnya nak lebih dikenali dan menambah bilangan peminat beliau..

U’olls tak percaya?? Kalau tak percaya, cer u’olls tengok pengikut laman sosial Janna yang terkini.. Sebelum ni tak silap Miss, pengikut Janna di laman sosial hanya 1.4M jer u’olls.. Kini dah bertambah sampai 2M dah.. Nampaknya Janna dah berjaya menambah bilangan pengikut kerana kontroversi panas ni.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s