Budak Perempuan Ni Bangga Dapat Kentut Depan Muka Mak Sendiri

w

Anak-anak zaman sekarang ni banyak betul nak jadi anak derhaka, bila mak marah sikit panggil mak babi la, nak mak mati cepat la.. Tak takut dan tak hormat langsung dengan mak yang dah melahirkan korang, mak sanggup bertarung nyawa untuk lahirkan anak, tapi anak tak reti nak hormat mak sendiri..

Minah ni boleh rasa bangga bagi tahu satu dunia yang dia dah ‘terkentut’ kat muka mak dia sendiri.. Harey punya anak pengotor macam ni, kentut bersepah, dah muka tak cantik perangai pengotor pulak tu.. Banyak tempat lagi yang dia boleh kentut, kat muka mak juga yang jadi pilihan..

Dengan mak sendiri pun minah ni tak reti nak hormat, sampaikan kentut kat mak sendiri.. Siapa-siapa yang bakal jadikan minah ni sebagai isteri, korang jangan terkejut kalau dah kahwin nanti minah ni kentut depan muka korang ek..

Mati la weh!! dapat isteri macam ni, banyak benda boleh nak buat melawak.. Tapi, kalau dah sampai kentut depan muka mak pun, rasa benda tu lawak memang nak makan penerajang dah minah ni..

Nanti bila minah ni dah ada anak, anak pula buat macam tu kat dia.. Baru dia tahu apa itu erti penyesalan.. Tapi Miss harap anak dia nanti akan buat lagi teruk kat minah ni.. Biar anak minah ni berak terus kat muka minah ni nanti..

Hilang habis rasa hormat kat orang tua dalam diri weh!! Minah macam ni patut kena rejam jee dalam air.. Mesti minah ni jenis kentut bersepah, jenis kentut tak kira tempat dan masa… – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s