Awi Rafael Dan Kaka Azraff Sedang Hangat Dilamun Cinta

p

Artis bercinta sesama artis, bukan lah satu perkara yang baru lagi.. Dah ramai yang Miss tengok pasangan retis bercinta sesama dorang, siap ada yang sampai berkahwin pun ada seperti Lisa Surihani dan Yusry, Amar Bahrin dan Amyra Rosli, Che Ta dan Zain Saidin..

Terbaru Miss dengar dalam diam-diam dua penyanyi popular, iaitu Awi Rafael dan Kaka Azraff dikatakan sedang hangat bercinta.. Amboii.. Diam-diam dorang menyulam kasih noh, tapi betul ke u’olls?? Berdasarkan sumber yang Miss dapat, ada pihak yang mengiyakan Awi dan Kaka sedang bercinta..

Miss dengar Awi dan Kaka sering lepak bersama.. Dorang dikatakan jenis sekepala dan serasi serta menyenangi sesama sendiri.. Tengok jer lah gambar yang dimuat naik di akaun Instagram kedua-dua penyanyi ni, Miss tengok peminat dua penyanyi tu pun dah macam merestui hubungan dorang..

Kononnya pasangan tu sesuai bersama, lepas tu siap ada yang mendoakan Awi dan Kaka cepat kahwin lagi u’olls.. Tapi kalau cakap melebih-lebih pun, tak ada guna jugak.. Yela, bila peminat jer melebih-lebih nak dorang bercinta tapi dorang tak bercinta.. Tak guna jugak…

Macam Fattah Amin dan Neelofa, memainkan peminat jer.. Apa-apa pun, u’olls tunggu jer berita baik daripada pasangan tu yer.. Betul atau tidak dorang bercinta, dorang jer boleh jawab! Kalau betul dorang bercinta, bagus lah.. Kedua-dua kan masih single, tak ada siapa yang akan marah kalau dorang bercinta.. Hihihi.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s