Sulli f(x) Cuba Bunuh Diri Kerana Putus Cinta

sulli

Tak habis-habis lah penyanyi dari Korea Selatan ni buat perangai!! Sekali lagi nama penyanyi bekas kumpulan F(X), Sulli menjadi bualan hangat bila dikatakan cuba membunuh diri dengan cara mengelar tangan kirinya.. Adoyaii.. Apa lah masalah penyanyi ni kan!

Ada-ada saja benda tak masuk akal yang dia buat.. Lepas satu, satu yang dia lakukan.. Sebelum ni dok tarik perhatian dengan penampilan seksi dengan menayang buah dadanya.. Kali ni dok acah-acah nak bunuh diri pulak dah.. Otak masuk air agaknya yer!

Ramai yang mendakwa Sulli bertindak gila macam tu kerana putus cinta dengan kekasihnya, Choiza.. Kononnya hubungan Sulli dan Choiza dalam keadaan teruk.. Hanya disebabkan cinta jer, sampai sanggup nak bunuh diri bagai.. Bodoh betoii!

Miss dengar Sulli dikejarkan ke sebuah hospital di Seoul ketika tengah malam dalam keadaan mabuk.. Kecederaan yang dialami Sulli dikatakan agak parah kerana kesan torehan yang agak dalam.. Nasib baik lah nyawanya masih panjang.. Kalau tak, mati sia-sia jer.. Haishhh!

Bila isu panas ni hangat diperkatakan, Sulli tampil dengan mengeluarkan kenyataan kecederaan yang dialami tu hanya lah kecederaan yang tak disengajakan.. Kononnya bukan cubaan membunuh diri.. Yela tu, habis tu macam mana boleh luka teruk macam tu sekali?? Walaupun Sulli dah menjelaskan sebab kecederaannya..

Ramai yang masih tak percaya dan menganggap Sulli betul-betul cuba bunuh diri.. Tak silap Miss, Sulli pernah mendapatkan rawatan psikologi kerana mengalami masalah stress yang agak teruk sebelum ni.. Jadi tak menghairankan lah bila ramai yang percaya Sulli cuba bunuh diri.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s