Nur Sajat Muat Naik Video Untuk Minta Dirogol

t

Tak habis-habis lah dok ajar orang ramai buat senaman bontot.. Tak silap Miss, baru-baru ni pun ada jugak Nur Sajat muat naik video mengajar senaman bontot.. Itu pun dalam keadaan yang mengghairahkan.. Dah lah pakai baju seksi, dok tonggek-tonggek bontot pulak .. Berbulu mata ni tengok!

Terbaru, Sajat muat naik lagi satu video lebih kurang macam sebelum ni.. Kali ni di gym pulak, tengok jer lah video yang dimuat naik di akaun Instagram dia ni.. Miss tak menafikan body Sajat memang cantik dan mantop, body macam tu lah yang menjadi idaman ramai wanita..

Tapi kalau ada body cantik macam ni hanya untuk menggoda lelaki.. Baik tak payah.. Tengok jer lah gelagat Sajat, memang sengaja nak goda mata-mata yang tengok video ni..

Bukan main lagi dia dok tonggek dengan pakaian ketat tu.. Miss tengok video tu pun dah ditonton hampir mencecah 90K.. Itu baru lagi dimuat naik, selepas beberapa hari agaknya dah berapa juta tontonan la kan..

Miss tengok Sajat sekarang semakin menjadi-jadi, tak habis-habis dok โ€˜belanjaโ€™ pemandangan tak menarik ni untuk tatapan peminat dia.. Dah serupa minta kena rogol jer.. Haishhh!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s